Om Ritzau Management » Kompetencer » Business-to-consumer
At skabe et øget produktkendskab kan være en vanskelig udfordring. Forbrugeren bombarderes i forvejen med alle slags farverige indtryk og budskaber. Derfor skal der noget helt særligt til for at skabe opmærksomhed omkring et produkt og vinde forbrugerens interesse.
Derfor ligger vi stor vægt på at tænke nyt og kreativt, når vi udvikler events. Vi holder øje med nye tendenser, placeringer og tidspunkter, hvor virksomheden kan gøre sig bemærket overfor sine kunder.
Indtil nu har vi løst en lang række forskellige opgaver, der har indbefattet alt fra roadshows og samplingaktiviteter til generalforsamlinger og aktionærmøder.
Fælles for alle vores løsninger er, at de tager udgangspunkt i afsenderen, produktet og vigtigst af alt målgruppen. Kun på den måde kan vi skabe en unik og innovativ kontakt til et konkret segment.
I forbindelse med produktlanceringer kan vi i øvrigt også tilbyde merchandise- og trykekspertise.