Kunder » Citroën/Sephora 2012
CASE: Promotion ved lancering af og butiksåbning ved Sephora i Danmark
KUNDE: Citroën Danmark
DATO: 15. maj - 2. juni 2012
EVENTTYPE: Butiks- og gadepromotion
LOKATION: Illums stormagasin og gaderne rundt i København City
EVENTBESKRIVELSE: I en stor anlagt sampromotion mellem Sephora og Citroën Danmark, skulle vi gennem de 2 brands markere den nye Citroën C1 og åbning af Sephora butikken i Illums. Det sket ved at udstille C1’eren i Illums og på standen skabe opmærksomhed på bilen samt mærket Sephora. Der var ligeledes forskellige konkurrencer man kunne deltage i, med præmier fra Citroën samt Sephora. For ligeledes at skabe opmærksomhed kørte 5 folieret C1’er rundet i bybilledet samt tilbød potentielle kunder shuttelkørsel fra nogle faste udgangspunkter placeret rundt om i byen.